Támogatás

Miben segíthetünk?
A tudástár bejegyzéseink között megtalálod az általunk forgalmazott eszközökhöz készült útmutatóinkat, telepítői leírásainkat. Számos kategóriában böngészhetsz a számodra megfelelő témák között. A kereső segítségével könnyedén megtalálhatod a kívánt útmutatókat. Ha a tudástár egyik cikkében sem találtad meg a választ, bátran keress fel minket!
Tovább a tudástárhoz
Letöltéseink között megtalálod az általunk forgalmazott eszközökhöz készült szoftvereket, kliens oldali programokat és útmutatókat. Honlapunk kizárólag megbízható forrásból származó, biztonságos szoftvereket tartalmaz, így bátran letöltheted és telepítheted őket. Ha nem találod meg a számodra alkalmas programot, ne habozz felkeresni minket és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk Neked!
Tovább a letöltésekhez
Hibajegyek
  • Azonnali segítség
  • Bármilyen műszaki kérdés
  • Szoftver konfigurálás
  • Hibajegykezelő rendszer
  • Tovább
GYIK
  • Nem jó árut rendeltél?
  • Hogyan vásárolhatsz?
  • Hogyan láthatod az árakat?
  • Nem tudsz bejelentkezni?
  • Tovább
Garancia
  • Garancia folyamat
  • Mire nem vonatkozik a garancia?
  • Garancia vállalás márkánként részletezve
  • Minimum 1 év garancia vállalás
  • Tovább
Javítás
  • Márkafüggetlen szerviz
  • Szerviz űrlap
  • Garanciális javítás menete
  • Részletes leírás lépésenként
  • Tovább

Kapcsolat

Írásban

Hibajegyek
Bármilyen jellegű hibát be tudod jelenteni. Mérnökeink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot a probléma megoldására.

Telefonon

Hívj minket
Mérnökeink minden nap 8-18 óra között várják hívásodat, hogy azonnal segítségedre lehessünk.

Személyesen

Központunkban
Előzetes időpont egyeztetés alapján lehetőséget biztosítunk személyes egyeztetésre mérnökeinkkel.

Személyesen

Helyszínen
Egyedi díjazással, időpont egyeztetés szerint lehetőség van helyszíni kiszállásra. A feltételekről tájékozódj.