Support

How can we help?
A tudástár bejegyzéseink között megtalálod az általunk forgalmazott eszközökhöz készült útmutatóinkat, telepítői leírásainkat. Számos kategóriában böngészhetsz a számodra megfelelő témák között. A kereső segítségével könnyedén megtalálhatod a kívánt útmutatókat. Ha a tudástár egyik cikkében sem találtad meg a választ, bátran keress fel minket!
Go to the knowledge
Letöltéseink között megtalálod az általunk forgalmazott eszközökhöz készült szoftvereket, kliens oldali programokat és útmutatókat. Honlapunk kizárólag megbízható forrásból származó, biztonságos szoftvereket tartalmaz, így bátran letöltheted és telepítheted őket. Ha nem találod meg a számodra alkalmas programot, ne habozz felkeresni minket és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk Neked!
Go to the downloads
Tickets
  • Azonnali segítség
  • Bármilyen műszaki kérdés
  • Szoftver konfigurálás
  • Hibajegykezelő rendszer
  • Tovább
FAQ
  • Nem jó árut rendeltél?
  • Hogyan vásárolhatsz?
  • Hogyan láthatod az árakat?
  • Nem tudsz bejelentkezni?
  • Tovább
Warranty
  • Garancia folyamat
  • Mire nem vonatkozik a garancia?
  • Garancia vállalás márkánként részletezve
  • Minimum 1 év garancia vállalás
  • Tovább
Repair
  • Márkafüggetlen szerviz
  • Szerviz űrlap
  • Garanciális javítás menete
  • Részletes leírás lépésenként
  • Tovább

Contact

Written

Tickets
You can report any type of issue. One of our support engineers will contact you shortly to help solve your problem.

On the phone

Call us
Our engineers are happy to assist you by phone every weekday from 8 am to 6 pm.

Personally

In our center
Make an appointment to have a personal meeting with one of our engineers.

Personally

In location
You can request delivery to your location. Please enquire about the conditions.