1. Az eszköz/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.
  2. Az eszköz/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta -  ebben az esetben jelszó visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez!
  3. Ha az eszköz/eszközök nem általunk kerültek forgalmazásra, akkor nincs lehetőségünk annak jelszóvisszaállítására, ebben az esetben a Hik-PartnerPro-n leadott kérelem a termék első magyarországi disztribútor cégéhez kerül továbbításra. (Hik-PartnerPro regisztráció telepítőknek és viszonteladóknak szánt oldal, végfelhasználói regisztráció nem lehetséges)
Jelszó visszaállítás esetén munkaidőben igyekszünk 15-30 percen belül küldeni a szükséges jóváhagyást, kérem ne keressen rögtön minket telefonon, köszönjük a türelmet!
 
Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert és Hik-PartnerPro alkalmazást használja. A legújabb verziójú SADP honlapunkról letölthető a Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt!
Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, nem lehet áramtalanítani az eszközöket, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.

3. Jelszó visszaállítás menete

  1. Nyissa meg a Hik-PartnerPro alkalmazást a mobiltelefonján (számítógépen pillanatnyilag nem lehetséges jelszóvisszaállítást kérni a Hik-PartnerPro weboldalon!)
    IMG_5679
  2. Kattintson a jobb alsó sarokban található Én felhasználói fiók gombra.
  3. Kattintson a jobb felső sarokban található Támogatás gombra.
    IMG_5680
  4. Válassza ki a Reset Password opciót.
    IMG_5704
  5. Ezen belül több lehetősége van a jelszóvisszaállításra, attól függően milyen hozzáférése van az eszközhöz.
    IMG_5692

3.1 Helyi felületen (monitoron) elérhető eszköz esetén - Nearby device scanning

Hamarosan!

3.2 Hik-Partner Pro-hoz már előzetesen hozzáadott eszköz esetén - Device on Hik-PartnerPro

  1. Válassza a Device On Hik-Partner Pro opciót.
  2. Válassza ki az eszközt aminek az eszközét szeretné visszaállítani.
    IMG_5693
  3. Hagyja jóvá a választását.
    IMG_5694
  4. Az eszköz küld el egy értesítést az eszköz felhasználójának, akinek 5 perce van ezt jóváhagyni.
    IMG_5695
  5. Az eszköz felhasználója az értesítést megnyitva, vagy a Hik-Connect alkalmazáson belül az Értesítéseket kiválasztva láthatja az jelszóvisszaállítási kérést.
    IMG_5696
  6. Az Eszközjelszó visszaállítása opcióval meg tudja adni az új jelszót.
    IMG_5697
  7. Az új jelszó visszaállításáról megérkezik az értesítés a Hik-Partner Pro által is.
    IMG_5698a
  8. Az eszköz jelszava ezután visszaállt. 

3.3 Mobiltelefonnal azonos hálózaton elérhető eszköz esetén - LAN device (SADP)

  1. Válassza ki az eszközt aminek a jelszavát szeretné visszaállítani a készülék mellett található 3 pöttyel, majd válassza ki a Jelszó visszaállítása -  Elfelejtett jelszó opciót.
    IMG_5688
  2. Ha nem tudja jelszóvisszaállításnál megadott kérdéseket, akkor kattintson alul a Send Email/Submit Case opcióra.
    IMG_5705
  3. Az Eszköz sorozatszáma és a jelszóvisszaállítási kód automatikusan kitöltésre kerül.
  4. Az eszköz címkéjét, számláját szkennelje be a telefon kamerájának segítségével.
  5. Válassza ki, hogy jogosult a jelszóvisszaállításra, majd küldje el az esetet a Megerősítés gombra kattintva.
  6. Munkaidőben 15-30 percen belül megtörténik a jelszóvisszaállítás elfogadása, ha a termék a RIEL által lett értékesítve.
  7. A Hik-PartnerPro erről értesítést küld az applikációban, illetve emailben is a megadott email címre. (Az email, illetve az abban található hivatkozáson nem érhető el a jelszóvisszaállításhoz szükséges kód, vagy XML fájl!)
    SCR-20230609-kbaw
  8. A mobiltefonon megjelenő üzenetben megtalálható lesz a jelszóvisszaállítás kódja. Az eddig leadott minden jelszóvisszaállítási kérelmet az Eset menüpontban érhető el.
    IMG_5681

  9. A jelszóvisszaállító kódot másolja be a Hik-PartnerPro alkalmazásban a Reset Code/string sorába és adja meg az jelszót is kétszer.
    IMG_5690
  10. A jelszó ezután visszaállításra került.

3.4 Számítógéppel azonos hálózaton elérhető eszköz esetén - LAN device (SADP)

Ha telefonnal nem lehetséges az adott hálózatra csatlakozni, akkor számítógép SADP szoftverrel és Hik-PartnerPro alkalmazás szükséges a jelszó visszaállításához.

  1. Válassza a Hik-PartnerPro jelszó visszaállítása felületen a Submit Case opciót. 
    IMG_5706
  2. Adja meg, vagy szkennelje be a mobiltelefon kamerájának segítségével az eszköz sorozatszámát.
  3. Készítsen egy képet az eszköz címkéjéről/számlájáról.
  4. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
    b820b850-23f5-46bf-be47-233000e40d16
  5. Válassza ki a resetelni kívánt eszközt. 
    f96ce3a0-9f89-4bfa-a205-717f7bb06afe
  6. ltt alul kattintson a „FORGOT PASSWORD” gombra.
     
    7e12eb83-c0d4-4ab4-ab2c-d3970e998c91
  7. A megjelenő ablakban válassza ki a QR kód opciót.
    SCR-20230609-kllg
  8. Válassza ki, hogy jogosult a jelszóvisszaállításra, majd küldje el az esetet a Megerősítés gombra kattintva.
  9. Munkaidőben 15-30 percen belül megtörténik a jelszóvisszaállítás elfogadása, ha a termék a RIEL által lett értékesítve.
  10. A Hik-PartnerPro erről értesítést küld az applikációban, illetve emailben is a megadott email címre. (Az email-ben, illetve az abban található hivatkozáson nem érhető el a jelszóvisszaállításhoz szükséges kód, vagy XML fájl!)
    SCR-20230609-kbaw
  11. A mobiltefonon megjelenő üzenetben megtalálható lesz a jelszóvisszaállítás kódja. Az eddig leadott minden jelszóvisszaállítási kérelmet az Eset menüpontban érhető el.
    IMG_5681IMG_5686 2
  12. Az SADP Input Key nevű sorába, adja meg az új jelszót és kattintson a Confirm gombra.
  13. Ha jelszóvisszaállításnál XML fájlt kapott (minden nem videó eszköz esetén ez érkezik), akkor azt másolja vagy küldje el számítógépére.
  14. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  15. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  16. Nyomja meg a Forgot password gombot.
  17. A felugró ablakban tallózza be a Hik-PartnerPro által küldött „.xml” fájlt.1588b13e-484f-497e-968c-fe62df1fc8fe
  18. Adja meg az új jelszót kétszer a New Password és a Confirm password mezőkben.
  19. Válassza ki a Reset Network Camera's Passwords opciót, ha a rögzítőn található kamerákat is szeretné resetelni.
  20. A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).
  21. Nyomja meg a Confirm gombot.